blog

Nahlédněte pod pokličku reportů pro podnikatele - od sledovaných ukazatelů, případových studií až po návody na aplikace.

UTM parametry

UTM parametry

Možná vám UTM parametry zní jako něco technického, co je jen pro ajťáky nebo agentury. Ale pravda je úplně jiná. Ve skutečnosti jsou to jen krátké značky, které přidáte za odkaz – a díky nim se konečně dozvíte, odkud lidé na váš web přicházejí. Proč...

Velikonoce na webu

Velikonoce na webu

Jak hravé vajíčko a chytré nabídky pomohly paní Janě oživit e-shop během Velikonoc Velikonoce nejsou jen o pomlázce a vajíčkách – jsou i skvělou příležitostí, jak zaujmout zákazníky, pobavit je a přitom zvýšit prodeje. Paní Jana, která provozuje e-s...

Podmínky zpracování dat v GA4: Musíte je přijmout?

Podmínky zpracování dat v GA4: Musíte je přijmout?

Každou analýzu dat z Google analytics 4 začínám kontrolou nastavení. Mám seznam, abych na něco nezapomněla. Jedno odsouhlasené pole ale beru jako samozřejmost. Dostávají se mi totiž do rukou weby, které chtějí řešit podrobně návštěvnost, a u nich by ...