GA4 a GTM
Vlastní reporty i úpravy stávajících přehledů v Google analytics 4. Chápu, že se v GA4 na první pohled nikdo neorientuje. To se dá ale změnit.
Vytvořím a upravím všechny reporty, které potřebujete.
Chcete sledovat cestu zákazníka na webu? Nebo kolik lidí vidělo vaše video? To a milion dalších věcí se dá vytvořit buď v GA4 nebo naimplementovat v Google tag manageru.
S Google Tag managerem (GTM) se většinou nesetkáte, od toho jsou tu analytici a webaři. Ale vy si můžete vymyslet opravdu hodně věcí, která v něm jdou: od sledování konkrétního prvku, kliknutí na obrázek, na jakýkoliv odkaz, scrolování stránky třeba do 50 % apod. Určitě k tomu vytvořím blogový článek, kde načerpáte inspiraci.
Otevřeli jste GA4 a zase ho s hrůzou zavřeli? V těch reportech se nikdo nemůže vyznat. A máte pravdu. Proto si je většina firem nechává přetvořit k obrazu svému. Řeknete mi, co...
Implementace vlastních měřících kódů v Google tag manageru vám rozšiřuje možnosti webové analytiky. Budete sledovat a měřit ukazatele, které si sami definujete. K novým...