Nastavení GTM, GA4 a GSC

Jste vlastníkem webu a zatím nevíte, co se na něm děje? 

Získejte přehled o analytice webu jeho napojením na

  • Google analytics 4 - nejpoužívanější nástroj webové analytiky,
  • Google search consoli - nástroj pro sledování organického vyhledávání (vyhledávání na Googlu) a
  • Google tag manager - nástroj, díky kterému můžete sledovat na webu cokoliv vás zajímá (třeba kolik lidí kliklo na konkrétní obrázek, vyplnilo formulář, vidělo video jen z 50 % apod.)

Vaše rozhodnutí už nemusí být založena jen na intuici nebo "dobrém pocitu". 

Balíček zahrnuje zprovoznění přístupů do GTM, GA4 a GSC včetně nastavení. 

Můžete jej využít i v případě, že chcete zkontrolovat nastavení v GTM či GA4.

1 800 Kč
Nastavení GTM, GA4 a GSC
GTM GA GSC
Tip

Svatá trojkombinace GTM, GA4 a GSC vám odpoví na otázky webové analytiky, které vás ani nenapadly položit.

Například kolik lidí skrolovalo do 25 %, 50 %, 75 % stránky?

Kolik uživatelů kliklo na konkrétní odkaz?

Kolik uživatelů vidělo konkrétní prvek na webu? 

Kolik lidí si na Googlu vyhledalo váš web a kolik z nich se na něj skutečně prokliklo?

Na jaké dotazy se web zobrazuje? 

Co se na webu děje?

Odkud uživatelé přišli (tedy z placeného zdroje nebo organického vyhledávání, z Facebooku nebo Pinterestu, apod.)?

Kterou stránku si otevřeli a jak dlouho tam byli?

Kolik z nich prošlo celým nákupním košíkem, prolistovalo si celou stránku, nakoupilo, shlédlo video?

Dokonce se přes GTM dá nastavit i cookie lišta bez zásahu webaře.

 a mnoho mnoho dalšího

Google search console vám dokáže pomoci s vyřešením některých problémů na webu, můžete indexovat stránky pro vyhledávání na Googlu aj.

Abyste zjistili, jaká kouzla s nimi dokážete udělat, sledujte můj blog na webu a sociální sítě IG a FCB.

 

Upozornění: Pro přístup GTM k vašemu webu bude potřeba nasadit kód na váš web, což musí udělat váš webař nebo vy, pokud  si web spravujete sami. V případě krabicových řešení typu Shoptet stačí vložit ID kódu v administraci.