Nastavení GA4 a GSC
Jste vlastníkem webu a zatím nevíte, co se na něm děje?
Získejte základní přehled o analytice webu jeho napojením na
- Google analytics 4 - nejpoužívanější nástroj webové analytiky a
- Google search consoli - nástroj pro sledování organického vyhledávání (vyhledávání na Googlu)
Vaše rozhodnutí už nemusí být založena jen na intuici nebo "dobrém pocitu".
Balíček zahrnuje zprovoznění přístupů do GA4 a GSC včetně nastavení.
Můžete jej využít i v případě, že chcete zkontrolovat nastavení v GA4.
GA4 a GSC vám dokáží odpovědět na mnoho otázek týkající se webové analytiky, například:
Kolik lidí si na Googlu vyhledalo váš web a kolik z nich se na něj skutečně prokliklo?
Na jaké dotazy se web zobrazuje?
Co se na webu děje?
Odkud uživatelé přišli (tedy z placeného zdroje nebo organického vyhledávání, z Facebooku nebo Pinterestu, apod.)?
Kterou stránku si otevřeli a jak dlouho tam byli?
Kolik z nich prošlo celým nákupním košíkem, prolistovalo si celou stránku, nakoupilo, shlédlo video?
a mnoho mnoho dalšího
Google search console vám dokáže pomoci s vyřešením některých problémů na webu, můžete indexovat stránky pro vyhledávání na Googlu aj.
Abyste zjistili, jaká kouzla s nimi dokážete udělat, sledujte můj blog na webu a sociální sítě IG a FCB.
Upozornění: Pro přístup GA4 k vašemu webu bude potřeba nasadit kód na váš web, což musí udělat váš webař nebo vy, pokud si web spravujete sami. V případě krabicových řešení typu Shoptet stačí vložit ID kódu v administraci.