Nastavení GA4 a GSC

Jste vlastníkem webu a zatím nevíte, co se na něm děje? 

Získejte základní přehled o analytice webu jeho napojením na

  • Google analytics 4 - nejpoužívanější nástroj webové analytiky a
  • Google search consoli - nástroj pro sledování organického vyhledávání (vyhledávání na Googlu)

Vaše rozhodnutí už nemusí být založena jen na intuici nebo "dobrém pocitu". 

Balíček zahrnuje zprovoznění přístupů do GA4 a GSC včetně nastavení. 

Můžete jej využít i v případě, že chcete zkontrolovat nastavení v GA4.

 

1 500 Kč
Nastavení GA4 a GSC
GAC GSC
Tip

GA4 a GSC vám dokáží odpovědět na mnoho otázek týkající se webové analytiky, například:

Kolik lidí si na Googlu vyhledalo váš web a kolik z nich se na něj skutečně prokliklo?

Na jaké dotazy se web zobrazuje? 

Co se na webu děje?

Odkud uživatelé přišli (tedy z placeného zdroje nebo organického vyhledávání, z Facebooku nebo Pinterestu, apod.)?

Kterou stránku si otevřeli a jak dlouho tam byli?

Kolik z nich prošlo celým nákupním košíkem, prolistovalo si celou stránku, nakoupilo, shlédlo video?

a mnoho mnoho dalšího

Google search console vám dokáže pomoci s vyřešením některých problémů na webu, můžete indexovat stránky pro vyhledávání na Googlu aj.

Abyste zjistili, jaká kouzla s nimi dokážete udělat, sledujte můj blog na webu a sociální sítě IG a FCB.

 

Upozornění: Pro přístup GA4 k vašemu webu bude potřeba nasadit kód na váš web, což musí udělat váš webař nebo vy, pokud  si web spravujete sami. V případě krabicových řešení typu Shoptet stačí vložit ID kódu v administraci.